Monday, December 15, 2008

persiapan hari keluarga!!!!

uffff!!!!!...
da hampir seminggu kami semua bertungkus lumus menjayakan rancangan yg telah berusia 4 tahun ini. bermula pada tarikh yg mulia iaitu 8 disember 2008 persamaan ari raye qurban. kami anak- anak generasi chemat & chelah telah bersatu ati untuk mnjayakan program ini..
haahahhahhahaha.....
mesyuarat pertama kami berlaku ketika kami semua asyik bermain tikam(ish3x), kejadian ini berlaku di rumoh ayoh sor yang terletak di kuala kemaman, ibu kota geliga. walaupun didalam mesyuarat itu, kejadian tikam menikam masih berlaku dengan galaknya.. pada mlm itu, semua jawatan2 telah kami bahagikan dan tugas2 telah diagih kan. kami berbincang shingga larut mlm, sampai tuan rumah tido.hahhahaha... tepat jam 12.30 a.m, kami semua membawa haluan masing-masing.
keesokan kami skali lagi mnyerang rumah yang bertuan iaitu rumah ayoh sor....
pada mlm itu kami semua mnyedia kan butiran2 program dengan lebih jelas lagi....
setelah 2 kami telah bercadang untuk menydiakan sebuah logo untuk group kami.
pada mulanya kami bercadang untuk mngambil 'FERRY' sebagai lambang family kami tetapi kerana kesukaran mencari gamba tersebut kami terpaksa membatal kan hasrat kami itu. tugasan ini telah diserah kepada apik & akid. apik & akid diberi kepercayaan besar untuk membantu mnjayakan penhasilan logo tersebut. di dalam mase yang sama AJK2 yg laen turut sibuk mnyiapkan tugas masing2. semasa berbincang dengan galaknye, toke tikam terus memperluaskan lagi perniagaan beliau.hahaha. setelah jam mnunjuk kan tepat pkul 12.00 a.m kami semua terus blah dari situ. tetapi apik & akid terus melaku kan tugas ye mncipta logo untuk family ini. setalh hampir 4 jam, akhirnya logo telah berjaya disiapkan.

rumah ayoh sor telah dipilih sebagai tempat mesyuarat buat kali ketiga berturut2. ini bermakna rekod dunia kini dipegang oleh rumah ayoh sor.hehehe.. pada ari itu kami di saji kan dengan rojok kateh, hahaha, time kasih kepada mok cik CT.

BANNER telah kami siapkan. banner telah di design kan oleh ayoh cik din dan dibantu oleh acik ahh. banner ini telah disiapkan dalam mase 5 jam. tahniah semua!!!, stiker juga telah ditempah oleh pok din. semua nye berjalan seprti yang diranacang.

pada 14 dis 2008, acara membungkus adiah telah dijalankan di gong pauh. menu pada mlm itu adalah hamlet kaya. sedaKKK!!!.hahhaa. acara tersebut begitu meriah. dgn kerjasama antara stu same laen acara itu dapat dilakukan dgn masa yg singkat. dgn mminjam slogan wanderpet, APE YG PENTING??????... KERJASAMA. hahhahaha. slogan itu mmg byak mmbantu kami semua.

kini tggal bebrapa ari saje lagi untuk kite ke janda baek.
harap2 hari keluarga ni berlaku sperti yg dirancang.....

yg benar,
president(hahahhahhaha)

2 comments:

Unknown said...

ape yang penting?
kerjasame

::eZy:: said...

yes..
kerjasama mmg penting!!!!